ಪಠ್ಯಕ್ರಮ ವಿನ್ಯಾಸ ಮತ್ತು ಜ್ಞಾನಶಾಸ್ತ್ರದ ಆರೋಹಣ
ವಿಂಚ್, ಕ್ರಿಸ್ಟೋಫರ್ (2013) ಪಠ್ಯಕ್ರಮ ವಿನ್ಯಾಸ ಮತ್ತು ಜ್ಞಾನಶಾಸ್ತ್ರದ ಆರೋಹಣ ಜರ್ನಲ್ ಆಫ್ ಫಿಲಾಸಫಿ ಆಫ್ ಎಜುಕೇಶನ್. pp. 128-146.
![]() |
Fulltext Document
Curriculum Design and Epistemic ascent.pdf Download (420kB) |
Item Type: | Article |
---|---|
Discipline: | Philosophy of Education |
Programme: | Postgraduate Programmes > MA in Education |
Title(English): | Curriculum Design and Epistemic ascent |
Creators(English): | Christopher Winch |
Publisher: | Wiley-Blackwell |
Journal or Publication Title(English): | Journal of Philosophy of Education |
Contributors: | Translator: A.G. Gopala Krishna Kolthaya: Reviewer: Manjunathaiah B N: Copy Editor: Shailaja GP |
URI: | http://anuvadasampada.azimpremjiuniversity.edu.in/id/eprint/4564 |
![]() |
Edit Item |
Disclaimer
Translated from English to Hindi/Kannada by Translations Initiative, Azim Premji University. This academic resource is intended for non-commercial/academic/educational purposes only.
अनुवाद पहल, अज़ीम प्रेमजी विश्वविद्यालय द्वारा अँग्रेज़ी से हिन्दी में अनूदित। इस अकादमिक संसाधन का उपयोग केवल ग़ैर-व्यावसायिक, अकादमिक एवं शैक्षिक उद्देश्यों के लिए किया जा सकता है।
ಅಜೀಂ ಪ್ರೇಮ್ಜಿ ವಿಶ್ವವಿದ್ಯಾಲಯದ ಅನುವಾದ ಉಪಕ್ರಮದ ವತಿಯಿಂದ ಇದನ್ನು ಇಂಗ್ಲೀಷ್ನಿಂದ ಕನ್ನಡಕ್ಕೆ ಅನುವಾದಿಸಲಾಗಿದೆ. ಈ ಶೈಕ್ಷಣಿಕ ಸಂಪನ್ಮೂಲವನ್ನು ವಾಣಿಜ್ಯೇತರ, ಶೈಕ್ಷಣಿಕ ಉದ್ದೇಶಗಳಿಗೆ ಬಳಸಬಹುದಾಗಿದೆ.